ارتقا رتبه وبومتریکس وب سایت دانشگاه ( از رتبه 6 به 3 در بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور)
راه اندازی سامانه های پیش خوان ارباب رجوع ، حضور و غیاب نیرو های شرکتی و دستیاران، استخر ، نقلیه و نوبت دهی الکترونیکی
پیگیری انتقال و راه اندازی ژنراتور پرقدرت اتاق سرور برای تغذیه کل ساختمان پشمینه (استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات با توجه به توان بالای ژنراتور)
راه اندازی زیرساخت شبکه مراکز جدید التاسیس من جمله بیمارستان مردانی آذر، ساختمان کوچه پناهی و خوابگاه شایان مهر
برنامه های اجرا شده از سال 97 تا 1399
1397
اصلاح و تسریع فرایند دریافت ایمیل و اکانت اینترنتی، افکمپوس
- اصلاح و تسریع فرایند اکانت دیدگاه، کاهش حجم امضا ها، نظارت و کنترل دسترسی ها
- اصلاح و تسریع فرایند اکانت وب سایت
- اصلاح و تسریع فرایند صدور مجوز سخت افزاری
- تسریع پاسخ دهی و اعلام نظر های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری به حوزه های مختلف دانشگاه
- تسریع و تسهیل بار گذاری سامانه های مختلف در سرور های دانشگاه
- بررسی و رفع خطاهای مشاوره ای HIS، آنتی ویروس، اینترنت، اتوماسیون اداری و .....
- طراحی چارچوب برایروز رسانی محتوا و اطلاعات سایت دانشگاه و زیر مجموعه های ان300( بیش از 300 زیر پورتال) اعم از فارسی و انگلیسی
- رصد و پایش روزانه شبکه دانشگاه از لحاظ الودگی ها و حملات مختلف و ومتعدد
نرم افزار
- تشکیل چارچوب فنی نظام ثبت بیماری
- تکمیل و توسعه MIS دانشگاه
- تکمیل و توسعه PACS full دانشگاه با قابلیت ثبت و ارسال ریپورت
- ارزیابی بازدیدهای مراکز بصورت انلاین
- اجرای استحقاق سنجی، نظام ارجاع و نسخه نویس الکترونیکی
- پیگیری و امن کردن پورتال دانشگاه و سامانه های متعدد انلاین و تحت شبکه
- اکانتینگ بر پایه سخت افزار تا پایان سال97
- امکان استفاده از نرم افزار های متن باز( open source) مانند Dspace برای بار گذاری پایان نامه و افزایش میزان ارجاعات
- تکمیل و گسترش نوبت دهی الکترونیکی برای تمام مراکز دانشگاهی
- توسعه و ترویج استفاده از بستر وب کنفرانس
- به روز رسانی سرورهای بیش از 120 سامانه به SQLServer 2016
- اصلاح مفادتمام قرار دادهای 120 سامانه و زیر ساخت دانشگاه
زیر ساخت
- افزایش پهنای باند دانشگاه تا 500Mbps تا پایان سال
- اصلاح و توسعه توسعه فیبر نوری پردیس جدید دانشگاه
- استاندارد سازی و مستند سازی کامل شبکه دانشگاه
- انتقال به دیتا سنتر تا پایان سال بطور کامل
- خرید تجهیزات فضای ذخیره ساز و سرور های مورد نیاز
- جذب، شناسایی و بکارگیری نیروهای واجد شرایط ITاز محیط و فیلدهای داخلی دانشگاه در واحد IT
- ادغام ،هماهنگی و یکپارچگی فعالیتها و ظایف HIS، IT و مدارک پزشکی با ابلاغ دو امضا معاونت محترم درمان و مدیریت امار و فناوری اطلاعات
وب سایت، وبو متریک و اعتبار بخشی دانشگاه
- ارتقا رتبه کشوری از 19 به 12 و 6 وزارت بهداشت به 3 در وبومتریکس
- ایجاد و اصلاحبیش از500 اکانت گوگل اسکالر برای اعضای هیئت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی
- ادغام تمام پروفایل های اسکوپوس دانشگاه بصورت واحد
- ثبت نام و ارسال مستندات فصلی و سالیانه برای موسسات اعتبار بخشی بین اللملی
- اصلاح و ارتقاء سایت کنگره دانشگاه و بار گذاری تمام خلاصه مقالات قابل ایندکس در گوگل اسکالر
- رسپانسیو کردن تمام صحفات دانشگاه در راستای افزایش ضریب دسترسی
- تغییر و اصلاح مداوم پوسته دانشگاه و بارگذاری محتوا و فایل های جهت افزایش ضریب دسترسی و اعتبار بین المللی
- ایجاد چارچوب صحفات انگلیسی و پیگیری تکمیل و بارگذاری محتوا از تمام مجموعه دانشگاه
- ایجاد بستر ومحیطی چند رسانه ای Multi media برای نمایش دستاوردهای دانشگاه و اعضای هیئت علمی
- سامانه آنلاین پیشنهادات و انتقادات در صحفه اصلی دانشگاه برای عموم مردم و کارمندان
امنیت اطلاعات و پایش سامانه ها
- ثبت وقایع و رخداد های تمام سامانه ها ونظارت و جلوگیری از دخل و تصرف و سوء استفاده ازسامانه های اطلاعاتی از قبیل سما، پژوهان، مالی، اتوماسیونو ......
- مدیریت امنیت پسوردها و دسترسی های سامانه ها
- ایجاد VPN اختصاصی دانشگاه برای بیش از 680 عضو هیات علمی و 550دانشجو و 12 مدیردانشگاه
تا پایان سال 98
شناسایی و پیگیری برای فرایندهایی کهبصورت الکترونیکی می توان انجام داد در بستر بیمارستانی و شبکه های بهداشتیدرمانی در تیم
HIS دانشگاه( اصلاح ارسال اسناد مالی، ارسال جواب آزمایشات، انبار داری الکترونیکی از مبدا ورودی تا مصرف و ......
- تکمیل پروژه فیبر نوری 20Mbps برای تمام مراکز و شبکه های بهداشتی و درمانی(55 نقطه)
- تکمیل طرح نظام ارجاع همگام با برنامه های کشوری وزارت بهداشت
- نسخه نویسی الکترونیکی
- پیگیری برای راه اندازی تله مدیسین و کلینیک مجازی فاز اول
- آموزش های دوره ای و الزامی برای تمام کارکنان IT
- آموزش های دوره ای برای افرادیکه به نحوی از سیستم های اطلاعات در حوزه فعالیت خویش استفاده می نمایند
- بارگذاری و تکمیل سرور و سامانه های نظام ثبت بیماری در سرور دانشگاه
- ایجاد سالنامه الکترونیکی دانشگاه
- استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی برای خدمات بیمارستانها مانند ارسال جواب آزمایشات و عکس ها
- ایجاد و تکمیل ارتباط با تمام مراکز شهرستانها بر بستر فیبر نوری
- تعیین و پیش بینیهزینه های واحد آمار و فناوری اطلاعات و پیگیری برای تصویب بودجه برای توسعه فعالیتهای روزمره و آینده
- تکمیل پروژه MIS دانشگاه
- ایجاد و پیگیری برای راه اندازی تجمیع اطلاعات توسط شرکت های مختلف HIS
- برنامه ریزی و شروع برای الکترونیکی نمودن برخی فرایندها، بخش ها ، فرم های پرونده پزشکی برای بیمارستان شهید مدنی
- برنامه تغییر و اصلاح HIS های مشکل دار با سامانه هایی که بیشترین تعامل و به روز رسانی جهت پروژه های پرونده الکترونیک سلامت دارند
- open source) برای غلبه بر مدیرت هزینه ها و تحریم های احتمالی
- استفاده از سامانه های وب محور برای درمانگاه و مراکز سرپایی دانشگاه
- تکمیل و اصلاح بستر فرم ساز پورتال دانشگاه برای اجرای بسیاری از فرایند های دانشگاه بدون برنامه نویسی مانند ثبت نام های الکترونیکی و
- طراحی و اجرای گام اول حضور و غیاب انلاین دانشگاه
- طراحی فرایند نسخه نویسی الکترونیکی وب محور بدون نیاز به توکنو راه اندازی سرور مربوطه برای پزشکان دانشگاه
- ایجاد اکانت اتوماسیون برای 60 شرکت دارویی و کاهش هزینه ه ای پستی( ارسال نامه ها)
- پیگیری و راه اندازی ترخیص آنلاین در بیمارستان امام رضا
1399
- کامل سامانه ها و پایش مستمر رخداد ها و تراکنش ها و دریافت اتومات تغییرات و ویرایش های سامانه ها
- آموزش های دوره ای مستمر
- ایجاد پروفایل اختصاصی آموزش مجازی برای بیشاز 250 مدرس دانشگاه
- تلاش برای الزامی نمودن جذبهای جدید کارکنان به لحاظ آشنایی با مباحث IT و سامانه های مرتبط
- کاهش قطعی ارتباطات با اصلاح زیر ساختهای دانشگاه بصورت مرحله ای
- راه اندازی کلینیک مجازی و تله مدیسین با همنکاری معاونت درمان
- اقدام و پیگیری برایPaperless کردن بیمارستان شهید مدنی و مردانی آذر
- طراحی فرایند Tele consult با همکاری معاونت درمان
- استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان استان برای الکترونیکی کردن فرایند و فعالیتها
- الزام به استفاده از شرکتهای متخصص IT برای ساختمان های جدید دانشگاه از دیماه 99
- تکمیل فیبر نوری پردیس جدید دانشگاه
- ایجاد سالنامه آماری دانشگاه
- طراحی، اجرا و پیاده سازی کامل داشبورد های یکپارچهHIS و سپاس
- راه اندازی درخواست خرید کالای یکپارچه با همکاری مدیریت خدمات پشتیبانی
- طراحی و اجرای صورتجلسات الکترونیک دانشکده ها
- طراحی و اجرای تسویه حساب الکترونیکی دانشجویان و کارمندان بازنشسته کل دانشگاه
- طراحی و اجرای گام دوم حضور و غیاب انلاین بیمارستاهای تبریز و عقد قرار داد یکپارچه
- امکان سنجی و راه اندازی اکتیو دایر کتوری در مراکز و دانشکده ها و معاونتها جهت سهولت مدیریت سیستم ها و نصب هاو....
اهم عملکرد فناوری اطلاعات در سال های قبل
تشکیل و برگزاری جلسات شورای فناوری اطلاعات دانشگاه
تشکیل و برگزاری جلسات کمیته توسعه دولت الکترونیک
برگزاری همایش مدیران فناوری اطلاعات دانشگاههای قطب علوم پزشکی سراسر کشور
برگزاری همایش فناوری اطلاعات در سالهای 91 و94 و 95
برگزاری همایش PAKS در سال 1394
شرکت در جلسات مدیران فناوری اطلاعات دانشگاه های قطب علوم پزشکی در سایر دانشگاهها
تهیه تفاهم نامه فناوری اطلاعات مابین مدیریت و واحدهای تابعه
تهیه شیوه نامه استفاده از نرم افزارهای اتوماسیون اداری، HIS و وب سایت
تهیه پیش نویس قراردادهای خرید و پشتیبانی حوزه فناوری اطلاعات
همکاری در ارزیابی استانی دستگاههای استانی و تامین موارد مورد نیاز
توسعه شبکه بی سیم داخلی پردیس دانشگاه
1- بازدید از مراکز سطح پردیس و جمع آوری اطلاعات و نیازمندیها
2- تحقیق و مطالعه
3- تهیه لیست نیازمندیها و تجهیزات
4- ارائه طرح و نقشه
5- ارسال نقشه به واحدها برای تغییرات بهینه سازی در شبکه مربوطه
6- تنظیم و عقد قرارداد خرید
7- خرید دستگاه ها و لیسانس های مربوطه
8- تنظیم دستگاه ها و توزیع در سطح واحدها
9- نگهداری و تنظیم مجدد اکسس پوینتها
توسعه شبکه ذخیرهسازی اطلاعات
1- تحقیق و مطالعه
2- تهیه لیست تجهیزات
3- ارائه طرح
4- اقدام به جذب اعتبار
5- انجام مناقصه
6- تنظم قرارداد خرید
7- خرید دستگاهها
8- نصب و راه اندازی تجهیزات
9- توسعه تجهیزات، ساماندهی و تخصیص فضای مجازی و پشتیبان گیری
ایجاد دیتا سنتر اصلی دانشگاه
1- تحقیق و مطالعه در خصوص ایجاد مرکز داده دانشگاه
2- همکاری در جهت انجام کامل عملیات مشاوره در جهت ایجاد دیتا سنتر اصلی دانشگاه
3- تهیه مستندات مربوط به ایجاد مرکز داده دانشگاه
4- توسعه تجهیزات مجازی سازی
5- توسعه سرورهای مجازی
6- توسعه فضای مجازی ذخیره سازی اطلاعات
7- توسعه فضای پشتیبان گیری مجازی
8- نصب و راه ندازی سرورهای مورد نیاز دانشگاه
9- نصب و راه اندازی سرورهای مورد درخواست وزارت متبوع
فعالیت های حوزه امنیت اطلاعات
1- خرید لایسنس آنتی ویروس و آنتی اسپم
2- پایش مداوم شبکه
3- پایش مداوم رویدادهای مربوطه به شبکه، سیستم های عامل، بانک های اطلاعاتی اطلاعاتی و تجهیزات امنیتی
4- برگزاری جلسات کمیته ISMS دانشگاه
5- شرکت در کمیته پدافند غیر عامل استان
6- نصب، راه اندازی و ارتقاء سرورهای آنتی ویروس
7- ارتقاء نسخه اصلی سرور مرکزی آنتی ویروس دانشگاه
8- بروز آوری سیستم عامل و بانک اطلاعاتی شبکه اصلی و مرکز داده
9- نصب آزمایشی نرم افزار Acounting و مکاتبات لازم در خصوص اخذ مجوز استفاده از ریاست محترم دانشگاه
10- تحقیق در جهت ایجاد و توسعه امکانات جدید کاربری برای دسترسی امن و سریع
11- پشتیبان گیری از سیستم عامل و بانکهای ارتباطی
راه اندازی Off-Campus دانشگاه برای دسترسی اعضاء هیات علمی به منابع الکترونیک دانشگاه در منازل
1- تحقیق و مطالعه
2- تهیه لیست تجهیزات
3- ارائه طرح
4- اقدام به جذب اعتبار
5- خرید دستگاه
6- راه اندازی
7- ایجاد نام کاربری و کلمه عبور برای اعضاء هیات علمی دانشگاه
بازدید از واحدهای تابعه جهت ارزیابی وضعیت فناوری اطلاعات در حوزه های مختلف فناوری اطلاعات و آمار( ارتباطات – شبکه - امنیت – HIS – اتوماسیون و ...)
1- تهیه لیست و اولویت بندی واحدهای سطح شهر و استان
2- تشکیل تیم مشترک کارشناسان فناوری اطلاعات و حراست IT دانشگاه
3- مکاتبه و هماهنگی با واحدهای جهت ارزیابی واحد
4- اعزام کارشناسان به واحدهای تابعه جهت ارزیابی (هفته ای دو بار)
5- تهیه گزارش از وضعیت موجود و ارسال پس خوراند به واحد
6- رتبه بندی واحدها جهت تعیین دانشکده برتر در زمینه فناوری اطلاعات
7- رتبه بندی اختصاصی دانشکدهها جهت تعیین دانشکده برتر در زمینه فناوری اطلاعات در هفته پژوهش
صدور مجوزهای خرید و راه اندازی
1- صدور مجوز خرید سخت افزارهای درخواستی واحدهای تابعه
2- مطالعه و بررسی فنی فرمهای درخواست نرم افزار واحدهای تابعه
3- صدور مجوز خرید نرم افزارهای درخواستی
4- بررسی و تایید کلیه قراردادهای حوزه فناوری اطلاعات
5- مطالعه و تصحیح طرح های مربوطه به شبکه سازی و کابل کشی واحدهای تابعه
6- بررسی و تایید و صدور مجوزهای مورد نیاز در زمینه اجرای شبکه
حوزه HIS و نرم افزارهای حوزه سلامت
1- اقدام به خریداری و راه اندازی HIS در مراکز فاقد نرم افزار
2- پیگیری راه اندازی ارسال به سامانه سپاس
3- پایش مداوم سامانه سپاس و پیگیری از مراکز جهت رفع مشکلات و ایرادات
4- تشکیل جلسات کمیته HIS کارشناسان فنی
5- تشکیل جلسات راهبردی HIS در سطح مدیران ارشد دانشگاه
6- راه اندازی کامل پکس مرکزی (تجمیعی) دانشگاه
7- نگارش نسخه اولیه شیوه نامه HIS
8- راه اندازی سرور مرکزی نرم افزار پردازش نسخ برای معاونت دارو و غذا
9- صدور مجوز ، نصب سرور و ایجاد بستر عملیاتی برای نرم افزار نوبت دهی بصورت پایلوت برای مراکز علوی و سینا
10- ارسال نسخه اولیه شیوه نامه استفاده از نرم افزار HIS به واحدها جهت اعلام نظر و جمع آوری نظرات
11- صدور مجوز توسعه و ارتقاء نرم افزارهای موجود پس از مطالعه و بررسی طبق اعلام نیاز واحد
12- تخصیص، تنظیم و تحویل توکن احراز هویت به واحدها
13- راه اندازی سرورهای مربوط به سامانه سیب
14- صدور مجوز و اعمال تنظیمات جهت استعلام و احراز هویت بیمه ای و آزمایشگاهی
15- صدور مجوز و اعمال تنظیمات جهت استعلام و صدور نسخ پاراکلینیکی
16- توسعه نرم افزار نرم افزار نوبت دهی اینترنتی در سایر واحدهای درمانی
17- ارائه مشاوره و همکاری در تهیه RFP نرم افزار پایش خانه بهداشت
راه اندازی نرم افزار تجمیع و مدیریت داده های سلامت (QLIKView)
1- ایجاد بستر ارتباطی، سخت افزاری و ذخیره سازی مورد نیاز سامانه
2- ایجاد داشبورد برای سپاس دانشگاه
3- تبیین استانداردهای مورد نیاز جهت ارتباط نرم افزارهای حوزه درمان و بهداشت، آموزش و اداری و مالی برای ارسال اطلاعات به سامانه مدیریت
4- ایجاد گزارش از داده ها و بانکهای اطلاعاتی ارسال شده از واحدها و پی گیری تکمیل فازهای بعدی MIS
حوزه نیروی انسانی
1- برنامه ریزی برای صدور ابلاغ فنی کارشناسان و رابطین فناوری اطلاعات
2- جمع آوری پرونده پرسنلی و فنی کلیه کارکنان مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات
3- آموزش و ارتقاء سطح فنی کارکنان حوزه فناوری اطلاعات به صورت حضوری و تلفنی
4- نیازسنجی آموزش کارکنان حوزه فناوری اطلاعات
5- برنامه ریزی دوره های آموزشی در راستای سیستم آموزش ضمن خدمت کارکنان با همکاری NPMC
6- تدوین جزوات آموزشی مربوطه به حوزه فناوری اطلاعات
7- نیاز سنجی و تدوین برنامه آموزشی سال 95 در حوزه فناوری اطلاعات برای کارکنان فناوری اطلاعات
8- تشکیل کارگاههای آموزشی تخصصی
حوزه اتوماسیون اداری
1- توسعه اتوماسیون اداری و گردش مکاتبات در تمامی مراکز سطح دانشگاه
2- تجمیع دبیرخانههای در سطح پردیس دانشگاه
3- تجمیع سرورهای اتوماسیون
4- بررسی و ارزیابی وضعیت عملکرد اتوماسیون در تمامی مراکز تابعه دانشگاه و نیازسنجی در خصوص راه اندازی واحدهای جدید
5- بررسی وضعیت Backupسرورهای اتوماسیون اداری و ارائه راه حل های پیشنهادی در خصوص تهیه فایل پشتیبان به رابطین مراکز
6- بررسی وضعیت سرورهای اتوماسیون اداری و نیاز سنجی ارتقا، تعویض سرور و بروز رسانی و نصب مجدد نرم افزار
7- خرید و ارتقاء نرم افزار گردش مکاتبات به نسخه 5
8- راه اندازی اتوماسیون مرکز باقیمانده
9- برگزاری دوره آموزشی برای کارکنان مرکز آموزشی و درمانی نیکوکاری
10- برگزاری جلسات مشترک با شرکت چارگون و تصمیم گیری در مورد تجمیع نرم افزارهای اتوماسیون واحدهای مختلف
11- برگزاری جلسات دمو جهت خرید نرم افزارهای BPMS ، تدارکات، ارزیابی عملکرد کارکنان
12- طراحی فرم رضایت سنجی از کاربران سیستم و ارسال آن به تمامی واحدها
13- پاسخگویی به نامه های مرتبط در حیطه اتوماسیون، پاسخگویی به سوالات کاربران سیستم و پیگیری رفع خطاهای نرمافزار
عملکرد حوزه وب سایت
1- استاندارد سازی وب سایت اصلی
2- ارزشیابی سالانه زیر پورتالهای
3- اعلام ارزشیابی به واحدها و تشویق واحدهای فعال
4- بررسی سایت های SEO ,Ahref , Gtmetrics , .. برای اعمال در سایت مرکز
5- آموزش و راهنمایی و رفع اشکال واحدها
6- پی گیری بروزآوری زیر پورتالها با همکاری شرکت پشتیبان
7- تحقیق و بررسی در جهت ارائه راهکارهای جدید برای وبومتریکس
8- برگزاری جلسات هفتگی برای وبو متریکس
9- بروز آوری وب سایت مرکزی دانشگاه و ایجاد امکانات جدید مورد نیاز
حوزه زیر ساخت و شبکه
1- ارتقاء شمای شبکه
2- نصب نسخه جدید سخت افزاری فایروال مربوطه به شبکه بی سیم شهری
3- ارائه بستر زیر ساختی مورد نیاز استفاده واحدهای تابعه
4- توسعه و نگهداری از شبکه بی سیم شهری دانشگاه
5- نگهداری از شبکه اصلی و بی سیم پردیس
6- پیگیری اجرای قرارداد شبکه فیبر نوری مخابراتی در سطح استان
7- نصب و راه اندازی آزمایشی سامانه تلفنی تحت شبکه
8- نصب و راه اندازی سیستم وب کنفرانس در دانشگاه
9- خرید و راه اندازی تجهیزات سرور مخابراتی مربوط به سامانههای 1690-1590-1490-3030 - 190
10- صدور مجوز توسعه شبکه های کامپیوتری در واحدهای تابعه
11- پیگیری امکان سنجی نقاط شمس از شرکت مخابرات استان
12- برگزاری جلسات با مخابرات استان، سازمان فناوری اطلاعات و استانداری
13- پی گیری مودم های شمس و تحویل و راه اندازی در واحدهای تابعه
14- پیگیری امکان سنجی اتصال واحدهای شهری و روستائی از طریق اپراتورهای مربوطه و معرفی شده از مراجع ذیصلاح
15- توزیع پهنای باند اینترنتی در واحدهای تابعه
16- مطالعه و ارائه راهکارهای فنی جهت تامین اینترنت در خوابگاه های دانشجوئی
17- برگزاری جلسات فنی با شرکت های مجاز توزیع اینترنت جهت تامین اینترنت خوابگاههای دانشجوئی
آمار
1- بروزآوری سامانه سیناسا
2- نظارت و کنترل بر ورود اطلاعات در نرم افزار ناماب
3- بروز آوری نقاط اتصال شمس در سامانه شمس
4- بروز رسانی بانک اطلاعاتی مربوطه به مجوزهای خرید سخت افزاری و نرم افزار و تجهیزات شبکه
5- گردآوری سالنامه آماری استانداری
6- ارائه گزارش در خصوص شاخصهای اقتصادی، اجتماعی به سازمان مدیریت و برنامهریزی استان
7- شرکت در جلسات آموزشی مربوط به نرم افزار جامع MIS
برنامه هاي مديريت آمار وفناوري اطلاعات دانشگاه در سال 92-91
- برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع در مناطق شهری
- خرید تجهیزات مورد نیاز واحدها در جهت برنامه پزشک خانواده
- ایجاد خطوط ADSL در واحدهای وابسته به دانشگاه برای راه اندازی برنامه پزشک خانواده
-راه اندازی فاز اول سامانه پرونده الکترونیکی (سپاس)(ارسال اطلاعات از بیمارستانهای تابعه دانشگاه به سامانه )
- راه اندازی سیستم نوبت دهی اینترنتی مراکز درمانی
- بررسی و تهیه RFP سیستم تجمیع حضور و غیاب پرسنلی و استعلام
- تکمیل سیستم آموزشی پرسنل
- راه اندازی سیستم صدور کارت الکترونیکی سلامت
- گسترش و تجهیز مراکز درمانی جهت اتصال به شبکه اینترنتی پرونده سلامت ایرانیان
- مشاوره وراهنمائي در راه اندازي وب سايت هاي واحدهاي تابعه(قابل مشاهده در سايت اختصاصي مديريت آمار وفن آوري اطلاعات)
- مشاوره راهنمائي در راه اندازي شبكه هاي كامپيوتري واحد تابعه
- ارتقا سخت افزاري سرورهاي شبكه سراسري دانشگاه
- تجهیز کلیه خوابگاههای دانشجویی به سیستم Wireless و ارتباط با شبکه دانشگاه
- صدور مجوز خرید سرور جهت تجهیز اتوماسیون اداری
- راه اندازی اتوماسیون مراکز تابعه
- همکاری در راستای تحقق اهداف کمیته تحول اداری
- راه اندازی سرورهای مجازی
- افزايش پهناي باند خطوط VPN واحدهاي تابعه
- طراحی و افزایش تعداد زیر پورتال ها دانشگاه علوم پزشکی تبریز
- تدوين برنامه استراتژيك (قابل مشاهده در سايت اختصاصي مديريت آمار وفن آوري اطلاعات)
- ارتقا نسخ نرم افزاري و امكانات اتوماسيون اداري
- تكميل اطلاعات در پورتال مردم(شبكه دولت الكترونيك)
برنامه هاي مديريت آمار وفناوري اطلاعات دانشگاه در سال 90-89
- راه اندازي كامل سامانه پژوهه جهت لينك به سامانه ملي علم وفناوري
- ارتقاي پهناي باند اينترنتي دانشگاه از 34 مگا بيت به 100 مگا بيت
- افزايش پهناي باند خطوط VPN واحدهاي تابعه
- راه اندازي اتوماسيون اداري در واحدهاي باقيمانده (7 واحد)
- طراحي وراه اندازي پورتال جامع وب سايت دانشگاه
- نصب وراه اندازي نرم افزار HIS در 16 مراكز آموزشي ودرماني با مشاركت كميته كسورات
- نصب وراه اندازي نرم افزار كنتر ل كسورات در مراكز آموزشي ودرماني با مشاركت كميته كسورات
- استقرار سامانه يكپارچه سازي آمار دانشگاه (طرح اوليه آماده شده است)
- امكان سنجي فني جهت راه انداري واستفاده از Wimax در پرديس دانشگاه
- تدوين برنامه استراتژيك (قابل مشاهده در سايت اختصاصي مديريت آمار وفن آوري اطلاعات)
- مشاوره وراهنمائي در راه اندازي وب سايت هاي واحدهاي تابعه(قابل مشاهده در سايت اختصاصي مديريت آمار وفن آوري اطلاعات)
- مشاوره راهنمائي در راه اندازي شبكه هاي كامپيوتري واحد تابعه
- ارتقا سخت افزاري سرورهاي شبكه سراسري دانشگاه
- ارتقا نسخ نرم افزاري و امكانات اتوماسيون اداري
- تكميل اطلاعات در پورتال مردم(شبكه دولت الكترونيك)
- تعريف دوره هاي آموزشي واخذ مجوز دوره هاي تخصصي
- تدوین برنامه استراتژیک و تصویب آن
عملکرد مدیریت آمار وفناوری اطلاعات در سال 87 سال 88
- راه اندازی بيش از 35 پایگاه وب در سطح واحدهاي استان سال 88و 87
- راه اندازی کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در 20 مرکز آموزشی وآموزشی ودرمانی با قابليت اتصال به سامانه ملي علم وفناوري88 و87
- راه اندازی فاز اول سامانه پژوهشی سال با قابليت اتصال به سامانه ملي علم وفناوري 88و 87
- راه اندازی VPN شهرستانهای تابعه سال 88و 87
- راه اندازی سیستم Optimax برای توسعه وبهبود ارتباطی بین مراکز تابعه در سال 87
- نصب وتجهیز درب امنیتی وسیستم اطفائ, واعلام حریق سرور مرکزی سال سال 88و 87
- نصب نرم افزار مدیریت پهنای باند اینترنتی دانشگاه در سال 88
- نصب وراه اندازي اتوماسيون اداري در 10 واحد تابعه
Online- نمودن مجلات پزشکی – پرستاری - قلب –دانشگاه سال با قابليت اتصال به سامانه ملي علم فناوري 87
- بهینه سازی واصلاح روند خریدهای سخت افزاری ونرم افزاری دانشگاه-87 88
- كسب رتبه اول IT در استان در سال 88
- كسب رتبه اول كشوري در پايگاه وب مراكز آموزشي ودرماني در سال 87. 88
- كسب رتبه 82 جهاني از بين 18 هزار مركز آموزشي درماني جهان درپايگاه وب
- افزايس پهناي باند اينترنتي از 10 مگا بيت به 20 مگا بيت سال 87
- عقد قرارداد نصب وراه اندازي نرم افزاري جامع اطلاعات بيمارستاني HIS براي 16 مركز آموزشي ودرماني استان با مشاركت كميته كسورات دانشگاه سال 88
- راه اندازي پورتال كنگره ها سمينار وهمايشهاي دانشگاه با قابليت اتصال به سامانه ملي علم وفناوري سال 88
- عقد قرار داد نرم افزار كاهش كسورات بيمارستاني با مشاركت كميته كسورات دانشگاه 88
- ارائه خدمات چاپ پوستر وسرويسهاي اينترنتي Dialup ,Email,ADSL براي همكاران محترم
- برگزاري كارگاهاي آموزشي براي مسئولين IT واحدهاي تابعه 88
- ارائه مقالات آموزشي در حيطه كاري مسئولين IT دانشگاه از طريق وب سايت مديريت آمار وفناوري اطلاعات دانشگاه
- خرید 7 دستگاه سرور جهت سیستم اتوماسیون از طریق برگزاری مناقصه