گروه نرم افزار

اتوماسیون اداری
  1. پشتیبانی از کاربر فعال حدود 30000 نفر در اتوماسیون اداری
  2. پشتیبانی از کارتابل فعال نزدیک 150000 کارتابل در اتوماسیون اداری
  3. بلاتصدی و انتقال کاربران در محدوده های دانشگاه در اتوماسیون اداری
  4. تعریف و حذف امضاهای مدیران و رئوسای کل شبکه ها در اتوماسیون و طراحی آن در فتوشاپ
  5. تعریف و ویرایش الگوهای نامه ها اتوماسیون اداری طبق قوانین اداره و اتوماسیون و درخواست واحد
  6. ایجاد سمت و کاربر ( معاونت های دانشگاه و دانشکده ها و حوزه ریاست دانشگاه و مراکز تحقیقاتی
  7. بررسی و پاسخگویی به مشکلات اتوماسیون اداری به همراه راهنمایی ها برای مدیر اتوماسیون واحدها
  8. بررسی و رفع مشکلات پیشخوان های کارکنان و اعضای هئیت علمی
  9. راه اندازی پیشخوان ارباب رجوع در سرور


وب سایت
  1. نظارت و مدیریت و پشتیبانی351 وب سایت موجود
  2. نظارت و مدیریت و پشتیبانی حدود 300 فرم ساز موجود
  3. اتمام بروزرسانی پوسته های وب سایتمعاونت ها – بیمارستان ها – دانشکده ها
  4. آموزش فرم ساز
  5. آموزش واحدها
  6. ایجاد زیرپورتال
  7. اینترنت، off-campus ،VPN
  8. ایجاد کاربر اینترنت
  9. vpn و off-campus
  10. ایجاد ایمیل جدید از طریق ثبت نام بصورت آنلاین از سایت دانشگاه و ایجاد ایمیل در 24 ساعت کاری
  11. پشتیبانی بالغ بر 15 هزار کاربر اینترنت اعم از دانشجو و کارمندان و اعضای هیِئت علمی
  12. دسترسی خارج از دانشگاه off-campus برای دانشجویان  جهت دسترسی به مجلات دانشگاهی معتبر از طریق معرفی نامه از دانشکده
  13. پشتیبانی از3400ایمیل فعال اعم از اعضای محترم هیئت علمی،دانشجویان و در موارد ضروری کارمندان
  14. آموزش مجازی
  15. ایجاد ویرایش و حذف هاست جهت برگزاری کلاس های مجازی در سامانه های برگزاری کلاس مجازی
  16. ایجاد ویرایش و حذف مسئولان مربوط به برگزاری کلاس های مجازی در سامانه های برگزاری کلاس مجازی
  17. تعریف سطح دسترسی کاربران و مسئولان مربوط به هر کلاس در سامانه های برگزاری کلاس مجازی


مجازی سازی
  1. نظارت و بروزرسانی حداقل 103 سرور مجازی
  2. پشتیبان گیری از سرورهای مجازی
  3. ساماندهی فضاهای استوریج ها
  4. ایجاد سرور مجازی و تنظیمات و نصب ویندوز و نرم افزارها و ...
  5. اجرای وب کنفرانس در مدیریت آمار و فناوری اطلاعات

نرم افزار- توکن – ویدئو کنفرانس
  1. صدور مجوز برای نرم افزارهای جدید و بررسی آنها در کمیته نرم افزار
  2. شارژ توکن های Keya2 و پیگیری توکن های Keya3
  3. ارسال مشخصات توکن های keya2 به وزارت بهداشت و پیگیری اشکال آنها
  4. اجرای وب کنفرانس در مدیریت آمار و فناوری اطلاعات
  5. پشتیبانی سرورهای آذرخش – اتوماسیون – وب – سپاس – ایمیل – حضوروغیاب – نظام نوین و

سپاس و HIS
  1. رصد مستمر وضعیت ارسال اطلاعات کلیه مراکز تابعه وتمام بیمارستان های خصوصی و عمومی غیردولتی به سامانه سپاس
  2. ارتباط مستمر با وزارت در خصوص خطای های ارسالی مراکز و پیگیری تا رفع کامل خطاهای موجود.
  3. تهیه روزانه نسخه پشتیبان از اطلاعات ارسالی به سپاس در Data center دانشگاه
  4. حضور در برنامه ارزیابی جامع نظارتی مراکزبهمراه تیم نظارت معاونت درمان طبق برنامه ابلاغی و گزارش وضعیت موجود
  5. ساماندهی وضعیت قرارداد هاو قراردادهای بلاتکلیف مراکز با شرکت های پشتیبان HIS و PACS