Toggle navigation
EN
نظام بندی رتبه بندی
نظام های رتبه بندی
رتبه بندی لایدن
رتبه بندی QS
نظام رتبه بندی Times
وضعیت دانشگاه از دید رنکینگ های متفاوت
آموزش
آموزش
آموزش online
نمونه فرم RFP
آموزش Kaspersky
آموزش LMS
آموزش آمار
فرآیند
فرآیند
فهرست فرآیند
نمودارهای جریان فرآیندهای آمار
نمودار جریان فرآیندها و اطلاع رسانی
چک لیست ارزیابی عملکرد فرآیندها
سامانه مخزن دانش
ارجاع و استحقاق سنجی
تیتر خبرنامه فناسو
دیتاسنتر مرکزی
گروه ها
گروه ها
گروه زیر ساخت
گروه نرم افزار
گروه امنیت اطلاعات
گروه آمار
کمیته ها
کمیته ها
کمیته سخت افزار
HIS
وب متریک و اعتبارسنجی
فرم ها و دستورالعمل ها
فرم ها و دستورالعمل ها
بخشنامه ها
قراردادها
فرم ها
چک لیست ها
دستورالعمل ها
شیوه نامه ها
سایر
EN
ورود
کارکنان
مراجعین عمومی
جستجو
گروه نرم افزار
اتوماسیون اداری
پشتیبانی از کاربر فعال حدود 30000 نفر در اتوماسیون اداری
پشتیبانی از کارتابل فعال نزدیک 150000 کارتابل در اتوماسیون اداری
بلاتصدی و انتقال کاربران در محدوده های دانشگاه در اتوماسیون اداری
تعریف و حذف امضاهای مدیران و رئوسای کل شبکه ها در اتوماسیون و طراحی آن در فتوشاپ
تعریف و ویرایش الگوهای نامه ها اتوماسیون اداری طبق قوانین اداره و اتوماسیون و درخواست واحد
ایجاد سمت و کاربر ( معاونت های دانشگاه و دانشکده ها و حوزه ریاست دانشگاه و مراکز تحقیقاتی
بررسی و پاسخگویی به مشکلات اتوماسیون اداری به همراه راهنمایی ها برای مدیر اتوماسیون واحدها
بررسی و رفع مشکلات پیشخوان های کارکنان و اعضای هئیت علمی
راه اندازی پیشخوان ارباب رجوع در سرور
وب سایت
نظارت و مدیریت و پشتیبانی351 وب سایت موجود
نظارت و مدیریت و پشتیبانی حدود 300 فرم ساز موجود
اتمام بروزرسانی پوسته های وب سایتمعاونت ها – بیمارستان ها – دانشکده ها
آموزش فرم ساز
آموزش واحدها
ایجاد زیرپورتال
اینترنت،
off-campus
،
VPN
ایجاد کاربر اینترنت
vpn
و
off-campus
ایجاد ایمیل جدید از طریق ثبت نام بصورت آنلاین از سایت دانشگاه و ایجاد ایمیل در 24 ساعت کاری
پشتیبانی بالغ بر 15 هزار کاربر اینترنت اعم از دانشجو و کارمندان و اعضای هیِئت علمی
دسترسی خارج از دانشگاه
off-campus
برای دانشجویان جهت دسترسی به مجلات دانشگاهی معتبر از طریق معرفی نامه از دانشکده
پشتیبانی از3400ایمیل فعال اعم از اعضای محترم هیئت علمی،دانشجویان و در موارد ضروری کارمندان
آموزش مجازی
ایجاد ویرایش و حذف هاست جهت برگزاری کلاس های مجازی در سامانه های برگزاری کلاس مجازی
ایجاد ویرایش و حذف مسئولان مربوط به برگزاری کلاس های مجازی در سامانه های برگزاری کلاس مجازی
تعریف سطح دسترسی کاربران و مسئولان مربوط به هر کلاس در سامانه های برگزاری کلاس مجازی
مجازی سازی
نظارت و بروزرسانی حداقل 103 سرور مجازی
پشتیبان گیری از سرورهای مجازی
ساماندهی فضاهای استوریج ها
ایجاد سرور مجازی و تنظیمات و نصب ویندوز و نرم افزارها و ...
اجرای وب کنفرانس در مدیریت آمار و فناوری اطلاعات
نرم افزار- توکن – ویدئو کنفرانس
صدور مجوز برای نرم افزارهای جدید و بررسی آنها در کمیته نرم افزار
شارژ توکن های
Keya2
و پیگیری توکن های
Keya3
ارسال مشخصات توکن های
keya2
به وزارت بهداشت و پیگیری اشکال آنها
اجرای وب کنفرانس در مدیریت آمار و فناوری اطلاعات
پشتیبانی سرورهای آذرخش – اتوماسیون – وب – سپاس – ایمیل – حضوروغیاب – نظام نوین و
سپاس و
HIS
رصد مستمر وضعیت ارسال اطلاعات کلیه مراکز تابعه وتمام بیمارستان های خصوصی و عمومی غیردولتی به سامانه سپاس
ارتباط مستمر با وزارت در خصوص خطای های ارسالی مراکز و پیگیری تا رفع کامل خطاهای موجود
.
تهیه روزانه نسخه پشتیبان از اطلاعات ارسالی به سپاس در
Data center
دانشگاه
حضور در برنامه ارزیابی جامع نظارتی مراکزبهمراه تیم نظارت معاونت درمان طبق برنامه ابلاغی و گزارش وضعیت موجود
ساماندهی وضعیت قرارداد هاو قراردادهای بلاتکلیف مراکز با شرکت های پشتیبان
HIS
و
PACS