عسگر محمودی
کارشناس ارشد مدیریت اجرایی
شرح وظایف:
- انجام مطالعات لازم در زمينه ي نياز پرسنلي واحدها ي تابعه و مطابقت آن با تشكيلات مصوب و انجام اقدامات لازم در جهت اعلام نظرات كارشناسي در اين مورد.
- همكاري در تهيه و تدوين مجموعه اهداف، وظايف و پست هاي سازماني واحدها تابعه و پيشنهاد آنها به مراجع ذيربط جهت بررسي و تأييد لازم.
- تهيه شرح وظايف پست هاي سازماني مصوب واحد با همكار ي كارشناسان ذيربط و انجام اقدامات لازم جهت بررسي و تصويب نهائي آنها.
- همكاري و انجام اقدامات لازم در مورد پياده نمودن مفاد طرح طبقه بندي مشاغل در واحد مربوطه.
- -شريك مساعي با كارشناسان مديريت امور نيروي انساني و مديريت تشكيلات، آموزش و بودجه برنامه اي در مورد تنظيم آئين نامه ها، بخشنامه ها و دستورالعمل هاي مورد نياز در امور اداري ذيربط.
- آموزش و ارائه راهنمايي هاي لازم به پرسنل شاغل در كارگزيني واحد مربوطه جهت انجام بهينه امور محوله.
- بررسي نيازهاي استخدامي واحد با مدنظر قرار دادن تشكيلات مصوب و استانداردهاي ابلاغي جهت تأمين نيروي انساني مورد نياز واحد و انجام مكاتبات لازم در اين مورد.
- انجام همكاري هاي لازم با مسئولين جهت تكميل و اعلام به موقع ارزشيابي ساليانه كاركنان واحد در صورت نياز و درخواست مسئول مربوطه.
- پاسخ به مكاتبات ارجاعي و پيگيري لازم تا حصول نتيجه.
- شركت در جلسات،كميسيونهاي اداري و ارائه نظرات كارشناسي در صورت لزوم.
- بررسي روشهاي مناسب ساده كردن مراحل انجام امور اداري از طريق حذف مراحل زائد و ارائه نتايج حاصله به مسئول مافوق.
- بررسي و كنترل فرم هاي اداري موجود در واحد و طراحي فرم هاي جديد با توجه به نيازهاي پرسنلي كاركنان.
- تهيه گزارش هاي لازم در مورد فعاليات ها و عملكرد انجام يافته و ارائه راه حل هاي مناسب جهت رفع مشكلات موجود .
- همكاري لازم با واحد كارگزيني جهت تهيه آمارهاي درخواستي در واحد در صورت نياز و انجام مكاتبات لازم در اين مورد.
- شركت فعال در دوره هاي كارآموزي،مهارتي و آموزشي در جهت ارتقاء معلومات و توانمندي هاي شغلي و بكارگيري نتايج آنها در انجام وظايف محوله.
- انجام ساير امور مربوطه طبق دستور مافوق مطابق مقررات.